בתור מישהי שמבלה יותר שעות במכון כושר מאשר בבית קפה, אתם יכולים לדמיין כמה אני קנאית לבגדי האימון שלי. במשך שנים חיפשתי את השילוב הקדוש – נוחות, מראה טוב, ובדים שלא נהיים שקופים אחרי שתי כביסות. ואז גיליתי את Ryderwear.
האמת? הכל התחיל מזה שחיפשתי ג'קט טוב. כזה שילווה אותי מהבוקר הקריר בסטודיו ועד לשעות הערב כשאני יוצאת אחרי אימון. נתקלתי ב־ryderwear jackets ממש במקרה, בהמלצה של עוקבת אצלי באינסטגרם. אמרתי לעצמי – ננסה, מה כבר יכול לקרות?
קיבלתי את הג'קט אחרי שלושה ימים, וכבר מהרגע הראשון הבנתי שיש פה משהו אחר. הבד נעים, מחמם בדיוק במידה הנכונה (ולא גורם להזיע כשלא צריך), והגזרה? הכי מחמיאה שראיתי. יש בו משהו מאוד "זרוק" אבל עדיין מתוחכם. נהיה לי קשה להוריד אותו, גם מחוץ למכון.
מהר מאוד זה התפתח לרומן שלם עם המותג. עברתי גם לנעליים שלהם, במיוחד דגם בצבע שאני לא רגילה אליו – ryderwear shoes red. חשבתי שזה יהיה מוגזם מדי, אבל להפך – כל פעם שאני נועלת אותן, אני מקבלת תגובות. מעבר לזה שהן קלות בטירוף ונוחות גם לאימון עצים, יש בהן משהו שנותן לי boost של ביטחון, כאילו אני נכנסת לזירה.
יש לי רק דבר אחד לומר ל־Ryderwear בתור הצעת שיפור (אם אתם שומעים אותי שם באוסטרליה או איפה שלא תהיו): בבקשה תרחיבו את טווח הצבעים. אני אוהבת את מה שקיים, אבל אשמח לראות יותר שילובים מפתיעים כמו אדום עם בורדו, או כחול נייבי עם ניאון. תנו לנו לשחק קצת!
באחד הימים, יצא לי להיתקע בלי בגדים להחלפה אחרי אימון – והייתי צריכה להמשיך לפגישה עם מותג אחר. לבשתי את הג'קט של Ryderwear, סידרתי את השיער, ופתאום הרגשתי לגמרי במקום. לא כאילו הרגע עשיתי דדליפט עם 70 קילו. וזה הסוד: בגדים שעובדים איתך, לא רק בזמן האימון, אלא גם אחרי.
אז אם אתם שואלים אותי, מה הופך מותג לסוס מנצח בתחום הפיטנס? זה לא רק הלוגו או הפוזה – זה היכולת ללוות אותך גם ברגעים הפשוטים. Ryderwear עושים את זה בדיוק.
